DotA 2 6.81 - Bahar Temizliği Yamasının Tüm Detayları

DOTA2'de bahar temizliği.

Çok beklenen DotA 2 yaması 6.81 Valve tarafından duyuruldu. Bu yamada Valve bize malesef yeni bir kahraman sunmamış olsa da isminden de anlaşıldığı gibi çok mühim düzeltme, balans ve kahraman değişiklikleri söz konusu. Önemli değişikliklerin altına tam olarak neyi değiştirdiği ve önemi hakkında bir analiz yapacağım.

GENEL DEĞİŞİKLİKLER:

Roshan'ın ana zırhı 1 arttırıldı.

Saldırı hızı her zaman o anki duruma göre ayarlanacak.

Eskiden saldırı hızını fazla etkileyen yetenekler (Enchantress - Untouchable ve Phoenix - Fire Spirits gibi) etki süreleri geçmesine rağmen bir sonraki saldırıda da etki gösteriyordu. Artık bunun önüne geçilmiş oldu.

 Yakın mesafeden saldıran kahramanların ilizyon rünü ile oluşturduğu ilizyonlar artık %300 yerine %200 fazladan hasar alacaklar.

OYUN MODLARI:

Random Draft'ta kahraman seçme havuzu 22 kahramandan 24'e yükseldi

Captain's Draft'ta kahraman seçme havuzu 24 kahramandan 27'ye yükseldi. Her kahraman türünden 1'er adet fazla olacak.

Captain's Draft kahraman yasaklama havuzu 4'ten 6'ya çıkartıldı.

Meepo artık Ability Draft'ta olmayacak.

Eğer daha önce Ability Draft oynadıysanız Meepo'nun ultimate yeteneğini alanın oyunu direk kazandığını biliyorsunuzdur. Bunun önüne geçmek için yapılmış.

KAHRAMAN DEĞİŞİKLİKLERİ:

 Abaddon

* Aghanim's Scepter ile geliştirilmiş Borrowed Time (ultimate yeteneği) artık müttefik kahramanların aldığı hasarın %35'ini Abaddon'a aktaracak

- Bu değişiklik muhtemelen Abaddon'u "Aghanim's Scepter çıkmak gerekli be abi" grubuna alacaktır. Takımınızın %35 az hasar alması VE Abaddon'un bu hasarı kendi sağlığına eklemesi özellikle takım oyunlarında çok etkili olacaktır. Tabi Abaddon gibi para kazanması çok zor ve genellikle 1. support rolünü oynayan bir kahramanın Aghanim's Scepter'ı nasıl çıkacağı ise ayrı bir merak konusu.

 

 Ancient Apparition

* Chilling Touch yeteneğinin müttefiklere ve kahramana verdiği -15 saldırı hızı -20 oldu

 Anti-Mage

* Mana Void'in etki alanı 450 birimden 500'e yükseldi

 Axe

* Counter Helix artık Pseudo Random şans sistemini kullanacak

- Pseudo Random şansı bir örnekle açıklamak gerekirse: Axe ilk hasar aldığında Counter Helix'in çalışma şansı %5 ise ikinci hasar alışında bu şans %10 olacaktır. Üçüncüde %15, dördüncüde %20 olarak devam edecektir. Counter Helix çalıştığında ise bu şans %5 e geri dönecektir. Kısacası şans faktörünü biraz azaltıp daha yeteneğin daha stabil olması sağlamış Valve. Sayılar temsilidir.

 

 Batrider

* Flaming Lasso yeteneği 150 yerine 225 mana gerektirecek

 Beastmaster

* Ana hasarı 4 arttırıldı

 Bloodseeker

* Bloodrage'in cast point'i 0.6'dan 0.4'e düştü

- Yani bu yeteneği artık daha hızlı kullanacak.

* Bloodrage'in etkisi artık kesinlikle silinemeyecek

- Muhtemelen yamanın getirdiği en büyük değişikliklerden birisi. Özellikle eşsiz saldırı değiştirici yetenekleri ile yaşayan kahramanlar (Outworld Devourer, Viper gibi) Black King Bar kullanınca veya Omniknight üzerlerinde Repel kullandığında etkisi geçmeyecek. Bloodseeker kesinlikle daha kullanışlı oldu.

 Bounty Hunter

* Track yeteneğinin kullanım mesafesi 900/1050/1200 birimden 1200'e sabitlendi

 

 Brewmaster

* Eğer 10 saniye boyunca hasar vermezseniz bir sonraki saldırınız kesinlikle Drunken Brawler'dan gelen kritik saldırı bonusuna sahip olaraktır

* Eğer 10 saniye boyunca hasar almazsanız bir sonraki saldırıdan kesinlikle Drunken Brawler sayensinde hasar almayacaksınız

 Bristleback

* Warpath artık ilk kullanıma özel fazla bonus vermeyecek

* Warpath'in hareket hızı bonusu %1/2/3'den %3/4/5'e arttırıldı

 

 Broodmother

* Spiderling'lerin Poison Sting yeteneğinin hasarı saniye başına 4'ten 8'e çıkartıldı

* Spin Web'in verdiği serbest hareket etme özelliği artık düşman kahramanların sizi görmesiyle bitmeyecek

* Spin Web'in verdiği serbest hareket etme özelliği artık hasar aldıktan sonraki 3 saniye boyunca etkisiz kalacak

- Broodmother'ın bir süredir ayarlanamayan balansına son çözüm buymuş gibi duruyor. Serbest hareket özelliği tamamen Blink Dagger ile benzer şartlarda çalışıyor ve kesinlikle eski konseptten daha iyi.

* Insatiable Hunger'ın lifesteal özelliği %40/60/80'den %60/80/100'e çıkartıldı 

 Centaur Warrunner

* Hoof Stomp yeteneğinin mana ihtiyacı 85/100/115/130'dan sabit 130'a yükseldi

 Chaos Knight

* Phantasm %50 şans ile bir ekstra ilizyon çıkartabilecek

- Tamamen Chaos Knight'ın rastgele yapısına uygun ve oyun başı çok şeyler değiştirebilecek bir gelişme olmuş. Bence biraz mana ihtiyacını da azaltsalardı oyun başı daha rahat kullanılabilirdi.

 Chen

* Penitence yeteneğinin hazır olma süresi 14'ten 14/13/12/11 saniyeye düşürüldü

 Clinkz

* Death Pact yeteneğinin hazır olma süresi 45'ten 45/40/35 saniyeye düşürüldü

 Dazzle

* Poison Touch artık ilk atıldığı anda ministun vermeyecek. Bu düzeltme 4. seviyede gelen ve zehir yerleşince verilen stun'u engellemeyecek

 Disruptor

* Kinetic Field yeteneğinin hazır olma süresi 14'ten 14/13/12/11 saniyeye düşürüldü 

 Doom

* Doom yeteneğinin verdiği büyü hasarı artık büyü kalkanlarını geçmeyecek (örneğin Pipe of Insight'ın büyü kalkanı veya Abaddon'un Apothic Shield yeteneği)

 Drow Ranger

* Gust'un ittirme süresi 0.2 saniyeden 0.5'e çıkartıldı

 Earth Spirit

* Stone Remnant'ların dolum süresi 35 saniyeden 30'a düşürüldü

 Earthshaker

* Creep'ler artık Fissure ile kapatılan yolların etrafından dolaşmak yerine yol açılana kadar bekleyecek

- Çok mühim değilmiş gibi görünen bu düzeltme ile Earthshaker artık Dire tarafında iken Creep'leri Ancient Camp'a çekemeyecek. Olayı bilmeyenler için: //www.youtube.com/watch?v=alhSy2y54O0

 Elder Titan

* Echo Stomp mana ihtiyacı 100/115/130/145'ten sabit 100'e düşürüldü

* Echo Stomp büyü ve fiziksel hasarı tanesi 80'den 80/85/90/95'e yükseldi 

 Ember Spirit

* Searing Chains yeteneğinin etki süresi 2/2/3/3 saniyeden 1/2/2/3'e düşürüldü. Hasarı sabit kaldı

* Sleight of Fist yeteneğinin hasar bonusu 30/60/90/120'den 20/40/60/80'e düşürüldü

- Captain Mode'da çıktığından beri çok seçilen ve karşısında olmaktan nefret edilen kahramanlardan biri olan Ember Spirit'e uygun bir balans yapılmış. Biraz fazla güçlü olduğu konusunda herkesin hemfikir olduğu bir kahramandı.

 Enchantress

* Untouchable yeteneğinin etki süresi 3'den 4'e yükseldi

 Enigma

* Midnight Pulse yeteneğinin etki alanı 400'den 600'e yükseldi

 Faceless Void

* Ana agility miktarı 21'den 23'e yükseldi

* Dönüş hızı 0.5'den 1'e yükseldi

 Gyrocopter

* Homing missile artık görünmez ünitelere de hasar verecek

* Homing missile'nin yok edilmesi için gereken vuruş miktarı 3'ten 3/3/4/5'e yükseldi

 Huskar

*Burning Spears artık "eşsiz saldırı değiştirici" olarak sayılmayacak

- Bu demek oluyor ki ileri zamanlarda Huskar'ı turnuvalarda ve büyük maçlarda daha çok görebileceğiz. Artık Huskar'a Satanic, Mjolnir ve benzeri eşsiz saldırı değiştiren eşyalar (fakat özellikle lifesteal veren eşyalar) çıktığımızda Burning Spears yeteneğimizden feragat etmeyeceğiz.

 Invoker

* Ghost Walk artık büyüye karşı tam dirençli (kısacası magic immune) olan üniteleri yavaşlatmayacak

* EMP'nin gecikmesi 2.6 saniyeden 2.9'a yükseldi

 Jakiro

* Duel Breath'in atış mesafesi 50 birim arttırıldı

* Liquid Fire'ın 4. seviye dolum süresi 5 saniyeden 4'e düşürüldü

* Aghanim's Scepter ile güçlenmiş Macropyre yeteneğinin etki süresi 7 saniyeden 14'e çıkarıldı

* Aghanim's Scepter ile güçlenmiş Macropyre yeteneğinin etki alanı 1350'den 1800'e yükseldi

 Juggernaught

* Ana saldırı süresi 1.6 saniyeden 1.5'e düşürüldü 

 Keeper of the Light

* Aghanim's Scepter geliştirmesi eklendi: Artık Spirit Form sürekli olarak kalacak. Keeper of the Light gündüzleri objelerden etkilenmeyen görüş alanına sahip olacak. Illuminate büyüsünün hasarı yakındaki müttefiklere %75 oranında sağlık olarak geri dönecek

- Kesinlike Abaddon'un Scepter değişikliği kadar önemli olmuş. Temiz görüş alanı (Balanar'ın Scepter ile gece verdiği görüş alanı gibi) ve sürekli Spirit Form oyun değiştirecek cinsten özellikler. Illuminate de kapışma sırasında güzel kullanıldığı takdirde hasar vermesinin yanında insanları kurtarabilecek kadar etkili olmuş. Bu gelişme bence KotL'ı ikinci support pozisyonuna itecek hatta ortada oynanmasını sağlayacaktır. Bu kadar radikal bir gelişme beklemiyordum şahsen.

 Kunkka

* Torrent'in etki alanı 215 birimden 225'e yükseldi

* X Marks the Spot artık müttefikler üzerinde kullanıldığında etki süresi iki katına çıkacak

* Ghost Ship'in müttefiklere verdiği bonusların süresi 8 saniyeden 10'a çıkartıldı

* Ghost Ship yeteneğinin etki alanı müttefiklere gözükecek

 Legion Commander

* Overwhelming Odds yeteneğinin etkilediği her düşman karakteri için verdiği bonus hasar 14/16/18/20'den 20/35/50/65'e yükseldi

* Overwhelming Odds yeteneğinin etki alanı 315 birimden 330'e yükseldi

* Overwhelming Odds yeteneğinin ana hasarı 50/100/150/200'den 60/100/140/180'e düşürüldü

* Moment of Courage artık Pseudo Random şans sistemini kullanacak

- Overwhelming Odds eskiden offlane'ye gitmeyen Legion Commander'ler için çok kullanışsız bir yetenekti. Şimdi biraz daha etkili olmuş ve kesinlikle 1 seviyeden fazla verilebilir (eskiden sadece 1 seviye verip bonus hareket hızından yararlanmak daha mantıklıydı). Moment of Courage ise tamamen Axe'nin Counter Helix yeteneğinde izah ettiğim gibi olmuş ve şans faktörü azalmıştır.

 Leshrac

* Lightning Storm yeteneği etkilediği ünitelerin hareket hızını 0.5 saniye boyunca %75 azaltacak

- Çok mühim gözükmese de aslında çok kullanılmayan bu yetenek için güzel bir gelişme olmuş.

 Lich

* Frost Armor artık binalar üzerinde kullanılabilecek

* Aghanim's Scepter ile güçlenen Chain Frost yeteneğinin artık zıplama limiti olmayacak

- Ben hala nasıl Lich gibi güçlü bir kahramanın niye daha da güçlendiğini anlamış değilim. Frost armor özellikle solo offlane oynayan Lich'ler için kuleyi erken kaybetmemek demek ve Creep'leri sürekli geri çeken bu kahraman için bir nimettir. Chain Frost eğer güzel bir iptal yeteneği ile (Chronosphere, Echo Slam, Black Hole gibi) birlikte kullanılırsa sadece iki yetenek ile bir kapışmayı yenmek mümkün olmuş. Bence biraz aşırıya kaçan bir durum.

 Lina

* Saldırı mesafesi 650 birimden 670'e yükseldi

* Aghanim's scepter ile güçlenmiş Laguna Blade'nin hasarı büyülere tam direnci olan üniteleri bile etkileyecek

 Lion

* Hex yeteneğinin dolma süresi 30/25/20/15 saniyeden 30/24/18/12'ye düşürüldü

 Lone Druid

* Spirit Bear'ın can rejenerasyonu 2'den 2/3/4/5'e yükseldi

  Luna

* Ana agility 22'den 18'e düşürüldü

 Lycan

*Shapeshift yeteneğinin verdiği can bonusu artık olmayacak

 Magnus

* Skewer yeteneğinin maksimum taşıdığı düşman kahraman limiti kaldırıldı

* Skewer yeteneğinin mesafesi 600/800/1000/1200 birimden 750/900/1050/1200'e yükseldi

 Meepo

* Ana hareket hızı 305'ten 315'e yükseldi

 Mirana

* Sacred Arrow yeteneğinin sağladığı görüş mesafesi 800'den 650'ye düşürüldü

 Naga Siren

* Mirror Image ilizyonlarının verdiği hasar %30/35/40/45'ten %20/25/30/35'e düşürüldü

* Rip Tide yeteneğinin etki alanı 350 birimden 320'ye düşürüldü

* Rip Tide yeteneğinin eksi zırh etkisi artık büyüye tam dirençli üniteleri etkilemeyecek

 Necrophos

* Heartstopper Aura yeteneğinin etki alanı 1000 birimden 1200'e yükseldi

* Reaper's Scythe ile öldürülen düşman karakterlerin yeniden doğuş süresi %30 daha uzun sürecek

- Necro'yu daha etkili yapma çabalarının devamı söz konusu. Özellikle carry kahramanlara %30 yeniden doğuş süresi fazlalığı çok sıkıntı yaratabilir. Zaten Scepter varsa Reaper's Scythe öldürdüğü kahramanın buyback yapmasını engellediği için güzel bir gelişme olmuş.

 Night Stalker

* Darkness'in görüş kaybı etkisi binaları da etkileyecek

 Nyx Assassin

* Impale yeteneğinin dolma süresi 11 saniyeden 13'e çıkartıldı

* Impale artık Linken's Sphere tarafından engellenemeyecek

 Ogre Magi

* Ana zırhı 1 arttırıldı

* Büyü atma animasyonu 0.56 saniyeden 0.46'ya düşürüldü

 Omniknight

* Purification yeteneğinin etki alanı 225 birimden 240'a yükseldi

* Repel artık pozitif etkileri müttefik kahramanlardan silmeyecek (özellikle Ultimate yeteneği Guardian Angel dahil)

* Guardian Angel yeteneğinin etki süresi 5/6/7 saniyeden 6/7/8'e yükseldi

* Aghanim's Scepter ile güçlenmiş Guardian Angel yeteneğinin etki süresi ise 5/6/7 saniyeden 8/9/10'a yükseldi

 Phantom Assassin

* Stifling Dagger yeteneğinin dolum süresi 8 saniyeden 6'ya düşürüldü

* Blur yeteneğinin ıskalatma (evasion) şansı %20/25/30/40'tan %20/30/40/50'ye yükseldi

 Phoenix

* Icarus Dive yeteneğini kullanma süresi 0.01 saniyeden 0.2 saniyeye yükseldi

* Fire Spirits'in hasarı 15/35/55/75'ten 10/30/50/70'e düşürüldü

* Fire Spirits yeteneğini kullanmak için alınan hasar toplam canın %15'inden %20'sine arttırıldı

 Pugna

* Decrepify yeteneğinin mana ihtiyacı 100'den 60'a düşürüldü

* Nether Ward'ın etki süresi 25 saniyeden 30'a yükseldi

 Queen of Pain

* Shadow Strike yeteneğinin dolum süresi 20/16/12/8 saniyeden 16/12/8/4 saniyeye düşürüldü

* Shadow Strike yeteneğinin menzili 400 birimden 435'e yükseldi

 Razor

* Seviye başına aldığı Strength bonusu 1.7'den 2.3'e yükseldi

* Unstable Current yeteneğinin yavaşlatma süresi 0.4/0.8/1.2/1.6 saniyeden 0.5/1/1.5/2 saniyeye yükseldi

 Rikimaru

* Backstab yeteneğinin hasarı müttefiklere karşı da çalışacak

 Shadow Demon

* Aghanim Scepter geliştirmesi geldi. Demonic Purge yeteneğinin dolum süresi yerine 2 şarj verildi. Bu şarjlar 40 saniyede bir yenilenecek.

- Büyük ve önemli yeniliklerden. Scepter yapabilen SD artık bir kapışma sırasında 2 kere Demonic Purge atabilecek.

 Shadow Fiend

* Requiem of Souls yeteneğinin verdiği negatif etki büyüye karşı tam dirençli üniteleri de etkileyecek

 Silencer

* Seviye başına aldığı Agility miktarı 2.1'den 3'e yükseldi

* Curse of the Silent yeteneğinin dolum süresi 20/18/16/14 saniyeden 20/16/12/8 saniyeye düşürüldü

 Skywrath Mage

* Ana hareket hızı 315'ten 325'e yükseldi

* Concussive Shot'un hasarı 50/100/150/200'den 60/120/180/240'a yükseldi

 Sniper

 * Sniper'in hedefe saldırma mesafesi ile saldırı menzilinin uyuşmaması düzeltildi

- Eskiden Sniper ile hedefi seçmeden saldırı emri verdiğinizde maksimum menzilden daha yakına gidiyordu. Düzeltme ile bu olay çözülmüş oldu.

 Spirit Breaker

* Nether Strike yeteneğinin menzili 400/550/700'den sabit 700'e yükseltildi (Scepter ile güçlenmiş menzili ise 550/700/850'den sabit 850 oldu)

* Nether Strike dolum süresi sabit 75 saniyeden 80/70/60 oldu

 Sven

* Ana hasarı 6 arttırıldı

 Templar Assassin

* Psionic Trap'ın yan yeteneğini (en yakındaki Trap'ı patlatma) kullanma süresi 0'a düştü (traplara tıklayarak kendimizin patlatması ile aynı oldu yani)

 Terrorblade

* Seviye başına aldığı Strength miktarı 1.9'dan 1.4'e düştü

* Reflection yeteneğinin yavaşlatma etkisi büyüye karşı tam direnci olan ünitelere karşı etkisiz kalacak

* Reflection yeteneğinin etki süresi 5 saniyeden 2.5/3.5/4.5/5.5 olarak değiştirildi

- Yerinde yapılmış ayarlamalardan biri. Reflection yeteneğinin sadece 1 kere verilerek yeterli kalması onu biraz fazla güçlü yapıyordu.

 Tidehunter

* Anchor Smash'ın düşmana verdiği hasar kaybı %40'tan %60'a yükseldi

* Anchor Smash artık Ancient Creep'leri etkileyecek

- Artık Tidehunter offlane daha popüler olacaktır kesinlikle. Bu değişiklik sayesinde bir yandan lane'de xp alırken bir yandan Ancient Creep'leri öldürerek güzel para yapıp, seviye atlayabilir.

 Tinker

* Heat-Seeking Missile yeteneği artık Ethereal ünitelere hasar verebilecek

 Tiny

* Craggy Exterior yeteneğinin sersemletme süresi 1.2/1.3/1.4/1.5 saniyeden 1/1.25/1.50/1.75 oldu

 Troll Warlord

* Yakın mesafeden kullanılan Whirling Axes yeteneğinin kullanım süresi 0.2 saniyeden 0'a düşürüldü

 Tusk

* Snowball yeteneği 2 bölümlük bir yeteneğe dönüştü:

 İlk yetenek kartopunu yapmaya başlayacak ve ikincisi kartopunu fırlatacak. İkinci yetenek birinci kullanıldıktan 4 saniye içinde atılmalı. Artık müttefikleri kartopuna alma mesafesi 400'den 100'e düştü. Artık Tusk kendisi 400 alan içerisindeki müttefik kahramanları seçerek kartopunun içine alabilecek. Kartopu içindeki her müttefik kahraman için 75 birim daha hızlı ilerleyecek. Kartopu, içindeki her müttefik kahraman için 20/30/40/50 fazladan hasar verecek.

 Undying

* Soul Rip yeteneğinin etki alanı 975 birimden 1300'e yükseldi

* Tombstone yeteneğinin çıkardığı zombilerin Deathlust özelliği için gereken can yüzdesi %5/10/15/20'den %20/25/30/35'e yükseldi

* Tombstone yeteneğinin çıkardığı zombiler artık öldürüldüğünde para veya tecrübe vermeyecek

* Tombstone'nin verdiği para ödülü ise 70/90/110/130'dan 75/100/125/150'ye yükseldi

* Flesh Golem yeteneğinin Plague Aura özelliği büyüye tam direnci olan üniteleri de etkileyecek

 Ursa

* Fury Swipes yeteneği artık eşsiz bir saldırı değiştirici bir yetenek değil

- Ursa'nın Mjolnir, Satanic, Desolator gibi eşyaları yapabilmesine olanak tanıyan ve güçlendiren güzel bir gelişme.

 Vengeful Spirit

* Vengeful Spirit öldürüldüğünde, öldüren kişiye negatif bir Vengeance Aura etkisi verecektir. Öldüren kişi ve 900 birim alandaki müttefikleri VS'nin Vengeance Aura seviyesi kadar hasarı düşecektir. Süresi Vengeful Spirit yeniden doğana kadardır

 Visage

* Grave Chill yeteneğinin dolma süresi 10 saniyeden 16/14/12/10 saniyeye yükseldi

 Warlock

* Shadow Word yeteneğinin etki süresi 9 saniyeden 11'e yükseldi

* Upheaval yeteneğinin dolum süresi 50 saniyeden 50/46/42/38 saniyeye düşürüldü

 Windranger

* Windrun yeteneği aktif olunca o sırada havada kalan yetenekleri veya saldırıları etkisiz kılar (bu özellik "cannot be disjointed" yazan yeteneklere karşı etkili değildir).

* Aghanim's Scepter ile güçlenmiş Focus Fire yeteneğinin hasar düşüşü -%50/40/30'dan -%30/15/0'a düştü ve özel durumlar için (kritik hasar, sersemletme vs) bir kesintisi olmayacak

- Windrun'a gelen değişiklikten sonra Windranger'i offlane'de öldürmek oldukça zor olacak gibi. Ayrıca bazı kahramanlara karşı mid lane'de de anti olacağını düşünüyorum.

 Witch Doctor

* Maledict yeteneğinin dolum süresi 35 saniyeden 20'ye düşürüldü

* Death Ward'ın ana saldırı süresi 0.25 saniyeden 0.22'ye düşürüldü

 Wraith King

* Mortal Strike kritik hasar oranı 1.25/1.75/2.25/2.75'ten 1.5/2/2.5/3'e yükseldi

* Ana zırhı 1 düşürüldü

 Zeus

* Arc Lightning yeteneğini kullanma süresi 0.4'ten 0.2'ye düşürüldü

* Lightning Bolt yeteneğinin verdiği gerçek görüş mesafesi (görünmez ünitelerin görünmesini sağlayan mesafe) 900'den 750'ye düşürüldü

* Lightning Bolt yeteneğinin uçan ünite görüş alanı (objelerden etkilenmeyen görüş mesafesi) 1000'den 750'ye düşürüldü

* Lightning Bolt artık yere hedef alınarak kullanılabilecek. Atıldığı yere en yakın olan 250 birim alan içerisindeki düşman kahramana hasar verecek

EŞYA DEĞİŞİKLİKLERİ:

 Animal Courier

* Yürüyen kuryenin yeniden doğuş süresi 180 saniyeden 140'a düşürüldü

 Bloodstone

* Bloodpact özelliğinin can yenilemesi 400 + her şarj için 30'dan 500 + her şarj için 30'a yükseldi

 Clarity

* Mana yenileme özellği 30 saniyede 100 manadan 40 saniyede 135 manaya yükseldi

 Eul's Scepter of Divinity

* Cyclone düşman ünitelerine yere değdiklerinde 50 hasar verecektir

* Artık kendinize büyülere karşı tam dirençliyken Cyclone basabileceksiniz

 Manta Style

* Mirror Image özelliği artık büyülerin ve saldırıların o anki öncelliklerini değiştirecek (bu özellik diğer ilizyon yeteneklerinde de [Phantasm gibi] etkili olacak)

- Bu değişim sayesinde düşmanın hangisinin ilizyon hangisinin gerçek olduğunu anlaması vakit alacaktır.

 Mjollnir

* Chain Lightning özelliğinin hasarı 160'tan 150'ye düşürüldü

* Static Shock özelliğinin alan etkisi artık saldırıganı baz alarak değil, Static Charge'ye sahip olan ünite üzerinden baz alınacak

* Chain Lightning özelliğinin başka bir Chain Lightning'in ardından çıktığı zaman düzgün çalışmaması düzeltildi

 Necronomicon

* Necronomicon Warrior'un hareket hızı 330/360/390'dan sabit 350'ye ayarlandı

* Necronomicon ünitelerinin verdiği tecrübe ödülü 59'dan 100/150/200'e yükseldi

 Observer ve Sentry Ward'ları

* Artık müttefikleriniz ile Ward paylaşırken Control tuşuna basmanız gerekecek (eğer Control tuşuna basarsanız Ward sadece kahramanlara hedef alınacak eğer basmazsanız yere atılacak)

* Ward'lar artık çeşmenin etrafına dikilemeyecek

 Pipe of Insight

* Pipe'nin rejenerasyonu 11'den 8'e düşürüldü

* Pipe artık Insight Aura'sına sahip olacak, bu Aura etraftaki müttefiklere ve size saniyede 4 can rejenerasyonu verecek

* Pipe'nin aktif özelliği artık silinemeyecek (örneğin Demonic Purge ile)

 Rod of Atos

* Cripple özelliğinin dolum süresi 12 saniyeden 10'a düşürüldü

Scythe of Vyse

* Dönüştürülen ünitelerin ana hareket hızları 100'den 140'a yükseldi (sadece Scythe of Vyse'yi etkileyecek)

 Shadow Amulet

* Görünmezlik etkisinin başlaması için gereken sürede hareketsiz durmanız gerekmeyecek (görünmezliğin kendisi için hareketsiz durmak hala şart)

 Shadow Blade

* Shadow Walk özelliğinin etki süresi 12 saniyeden 14'e yükseldi

 Town Portal Scroll

*Town Portal Scroll'u durdurmak için stop veya hold tuşuna basma gerekliliği seçme özelliği eklendi

- Yanlışlıkla Scroll'u iptal etmek istemeyenler için Scroll'u sağ click ile değil de sadece Stop veya Hold komutları ile iptal etmenizi sağlıyor bu özellik.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum