EA, Anthem ve Battlefield'da Battlefront 2'deki Hatasını Tekrarlamayacak

Bunlar güzel şeyler

EA'in önemli isimlerinden biri olan Patrick Söderlund geçen hafta tasarımdan sorumlu baş yönetici görevine getirilmişti. Söderlund bunun ardından verdiği ilk röportajda The Verge sitesine konuştu ve Battlefront 2 ile ilgili yaşanan olayların hem Electronic Arts, hem de stüdyonun yöneticileri üzerinde ciddi etki yarattığını ve bundan sonra yayınlanacak olan oyunlarda benzer hatalar yapmamaya kararlı olduklarını söyledi. Söderlund'un isim verdiği iki oyun Anthem ve yeni Battlefield oyunu oldu.

"Firma olarak artık oyunlarımız piyasaya çıkmadan önce içlerinde bulunan parasallaştırma, eşya kutuları ve diğer mekanikleri incelemek ve anlamak için önemli adımlar attık. Sırada gelecek olan oyunlarımız Battlefield ve Anthem'i düşündüğümüzde oyuncular açık ve net olarak bir daha böyle bir hata yapma lüksümüzün olmadığını bize gösterdiler. Ve biz de böyle bir hata yapmayacağız."

Söderlund Battlefront 2'nin mekaniklerini tasarlarken amaçlarının oyunun çıkışının ardından uzun zaman geçtiğinde bile daha çok oyuncunun oyunu oynamaya devam etmesini hedeflediklerini ama bunun için yanlış bir yol seçtiklerini söylüyor. Bunun sonucunda da hızlıca karar vererek söz konusu mekanikleri (loot box) oyundan kaldırdıklarını ve o zamandan beri de oyunun ilerleme sistemini düzeltmek ve yeniden tasarlamak için çalıştıkları ekliyor.

"Oyuncular yaptığımız şeyi takdir etmiş görünüyorlar, oyuna geri döndüklerini ve daha çok zaman geçirdiklerini görüyoruz. Oyuncular doğru kararı verdiğimizi düşünüyor, biz de bunun gelecek ürünlerimiz için ne demek olduğu konusunda son derece dikkatli davranmak zorundayız."

Sütten iyice ağzı yanan EA görünüşe göre bir süre daha yoğurdu üflemeye devam edecek. Anthem ve Battlefield'e gelen tepkilerin ardından tekrar bu yola girip suların durulup durulmadığını görmeyi denerler mi, onu da bize zaman gösterecek.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum