EA, Dragon Age: The Veilguard'ın Başarısızlığını Canlı Servis Olmamasına Bağladı

Başka bir arzunuz?

EA patronu Andrew Wilson ve CFO'su yatırımcılarla düzenledikleri toplantıda Dragon Age: The Veilguard'ın ticari başarısızlığını oyunun canlı servis olmamasına bağlamışlar. "Eğer canlı servis oyunu olsaydı daha fazla satar, daha fazla para kazanırdık" demişler özetle. Yani beklenen satışları yakalayamama sebebi bunun tek sefer oynanan, tek kişilik bir oyun olmasında yatıyormuş. Bak sen şu işe :)

"Temel kitlenin ötesine uzanabilmek için oyunların oyuncuların gelişen taleplerine doğrudan hitap etmesi lazım ve oyuncular bu kategoride paylaşımlı dünya özellikleri ve daha derin bağlılık arıyorlar. Dragon Age kaliteli bir çıkış yaptı ve eleştirmenler ve oyuncular tarafından çok iyi karşılandı. Ama bu rekabetçi pazarda yeterince geniş bir kitleye ulaşmayı başaramadı" diyor Wilson.

Dragon Age: The Veilguard'ın geliştirme süreci biraz sancılı olmuştu. İlk başta tek kişilik olarak tasarlanmış, sonra canlı servis olması düşünülmüş, sonra tekrar tek kişilik oyuna dönülmüştü. Bu karardaki en büyük etmen de yine bir EA canlı servis oyunu olan Anthem'in başarısızlığıydı.

Ama şimdi suçu oyunun canlı servis olmamasından bulabiliyorlar, cesaret valla. Sanki Anthem'in başına gelenler Dragon Age'in başına gelmeyecekmiş gibi.

Şimdi işin korkulan tarafı EA'in bu düşüncelerini Mass Effect 5'e yansıtması. "Onu da tek kişilik yapmayalım, canlı servis olsun" diye diretirlerse zaten şu an için çok fazla umudumuzun olmadığı Mass Effect için iyice karanlık günler yaşanabilir. Bekleyip göreceğiz bakalım.

YORUMLAR
creepylord
6 Şubat 2025 18:58

Auaushusdfhgslkdfjhg klasik EA.

Parolamı Unuttum