Hellblade’in Sekizinci Geliştirici Günlüğü

Tek bir sanatçının başarabildikleri.

Oyun dünyasında bir şeyin yapılabilir olup olmadığına dair kaynak bulmakta zorlanan birçok insan var.

Bir işe girişmek isteyen ama “acaba altından kalkar mıyım” diye soran insanlar var. Ninja Theory’nin üstünde çalıştığı Hellblade ve ona ait geliştirici günlükleri bu konuda aslında bayağı fikir veriyor. Özellikle sekizinci bölüm, tek bir çevre sanatçısının ya da karakter sanatçısının yalnızken bile teknoloji ile neler yapabileceğini örnekliyor. Hatta Unreal Engine’in adını bile veriyorlar, böylece ilgisi, yeteneği ve bilgisi olanlar deneyebilsin diye.

Prototip aşamasında olan Hellblade, dövüşten düşmanlara, farklı algı sistemlerinden çevre tasarımına kadar yine detaylarını ilgilenenlerle paylaşıyorlar. Son olarak, ilgilenenlere videonun sonunda bir de mesaj iletmişler. Deneyimli bir karakter tasarımcısı arıyorlarmış. Sizlerden de niyetli olan varsa, şartlara bir bakın deriz biz. 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum