Korku Oyunu Routine'in Yapımı Neden Bu Kadar Uzun Sürüyor?

Oyun ağır da olsa bir bütün haline geliyor

Üç yıl önce duyurulan ve hala çıkmak bilmeyen Routine için yeni bilgiler paylaşıldı.

Bilim kurgu temalı bir korku oyunu olan ve yayınlanan videolarıyla oyuncuları heyecanlandırmayı başaran Routine için geliştirici ekip tarafından yeni bir açıklama yapıldı. Son birkaç ay içinde tüm yer tutucu tasarımların üzerinden yeniden geçtiklerini söyleyen Lunar Software, bu çalışmasını tamamlamayı başarmış. Fakat bunu yapabilmek için oyuna koydukları birçok şeyi en baştan yapmak zorunda kalmışlar.

Ekibin şimdiki hedefiyse çevre tasarımları, oynanış mekanikleri ve detaylar üzerinde uğraşmak. Oyunu bir bütün haline getirebilmek için her detay üstünde ince ince çalıştıkları ve bu yüzden geliştirme sürecinin yavaş ilerlediği belirtildi.

Ayrıca Routine’in yapımının neden bu kadar uzun sürdüğüne de bir açıklık getirildi. “Bireysel olarak deneyimlerimiz olsa da Routine takımca yaptığımız ilk proje ve iş yükünü fazla hafife aldık.”

YORUMLAR
Parolamı Unuttum