Rainbox Six: Siege'de Hayata Yeniden Dönmek Yok

Taktiksellik adına.

Görünüşte göre Ubisoft, Rainbow Six: Siege ile seriyi köklerine döndürme arayışında. Bunun ilk adımlarından biri de, Tek Can sistemi.

Ubisoft Montreal adında konuşan Chris Lee, yeni çoklu oyuncu Rainbow Six oyunu Siege’de, rauntlar arasında ölen oyuncular, o raunt bitmeden hayata dönemeyeceklerini açıkladı. Modern FPS’lerin birçoğunda bu sistemin kullanılmadığını düşündüğümüzde ilk bakışta garip gelse de, Lee açıklamasını yaptı:

“Maç esnasında yeniden hayata dönemediğin zaman, güvenmek zorunda olduğun tek şey tetik reflekslerin olmuyor. Takım oyunu, harita farkındalığı, planlama, uyum sağlama, iletişim ve liderlik gibi faktörler galibiyet için önemli olmaya başlıyor.” diyen Lee ekledi:

“Stüdyodaki geliştiriciler için en başta oldukça zordu çünkü iyi oldukları tek şey reaksiyon zamanlarıydı. İletişim kurmuyorlardı, taktiksel oynamıyorlardı ya da eylemlerinin sonuçlarını düşünmüyorlardı. Öldürme/Ölme oranı eskiden daha yüksekti ama Tek Can sistemini getirdikten sonra, artık Öldürme/Ölme oranlarını düşünmeye bıraktılar ve nasıl beraber çalışıp maçı kazanabileceklerini düşünmeye başladılar.”

YORUMLAR
Parolamı Unuttum