Dün sizlerle yayınlanan muhteşem videolarını paylaştığımız Shadow of the Tomb Raider'dan bugün de oldukça ilginç bir haberle karşınızdayız.
'Zorluk seviyesi' olayı, bazı oyunlarda ciddi bir biçimde karın ağrısı olabiliyor. Hiçbir zorluk seçeneği olmayan mı dersiniz, bir bölümde kolu kıracak kadar zorlanmanıza rağmen oyun içinde zorluk seviyesi değişmenize izin vermeyen mi dersiniz... "Şu olayı bir dengeli ve detaylı hale getiremediler be kardeşim!" diye genel geçer bir dertten yakınabilecekken, şu an haberini okuduğunuz Shadow of the Tomb Raider devreye girdi.
Lara'nın yeni macerasında, dövüş, bulmaca ve keşif mekaniklerinin ayrı ayrı zorluk seçenekleri olacak. Diyelim deliler gibi aksiyona dalmak, Lara ile gırtlak kesmek ve headshot almak istiyorsunuz ama bir dağın tepesine nasıl çıkacağınızı bulmakla uğraşmak da istemiyorsunuz; ayarlara girip keşif mekaniklerindeki zorluğu düşürüyorsunuz. Böylece oyun sizler için bir anda hardcore bir aksiyona dönüşüyor.
Başka bir örnek verelim: Diyelim ki siz macera oyunlarını ve çözülmesi güç bulmacaları özlediniz. Buna karşın kalabalık bir düşman grubunu haklamak için strateji kurmakla zaman kaybetmek istemiyorsunuz. Girin ayarlara, dövüş mekaniklerinin zorluğunu düşürüp diğerlerinin zorluğunu dipleyin. Alın size aksiyon soslu bir keşif / macera oyunu.
> Kan, Ter, Çamur ve Cennet Bahçeleri: Tomb Raider'dan Muhteşem Videolar
> Shadow of the Tomb Raider Resmi Olarak Duyuruldu
Açıkçası Shadow of the Tomb Raider, 'bu nasıl aklımıza gelmedi ya?!' dedirtecek kadar muhteşem bir yenilik katmış işin içine. Muhteşem bir yemeğe dökülen ve asıl lezzetini veren sos gibi... Oyunu çok daha merakla bekler olduk artık.