The Division’da Yemek Ve Su Bulmak Çok Önemli

15 dakikalık röportajdan işe yarar bilgiler.

Hakkında yeni bilgileri resmen mumla aradığım oyun Tom Clancy’s The Division, yeni bilgiler sundu sonunda.

Ubisoft Massive’den iki kişi, tasarım yönetmeni Axel Rydby ve baş tasarımcı Mathias Karlson kendilerine yöneltilen sorulara mümkün olduğunca cevap vermeye çalışıyorlar. Biz de bunu izleyip, kendimize pay çıkartmaya çalışıyoruz işte. Ama birkaç maddeyi aşağıya iliştirmek lazım, kalanı zaten video olarak en aşağıda bekliyor sizi.

Ekipmanlar ve kişiselleştirme konusunda ise, başlangıçta olan ekipmanlarımız az çok standartken (her oyuncu arasında) ilerleyen adımlarda bulabildiklerimizle kendi stilimizi yaratıyormuşuz. RYO severleri memnun edecek bir tutumdaymış Ubisoft Massive. Bu arada, dünyaya yaklaşık 72 saatlik erzakla adım atıyoruz.

Su ve yemek, yıkımdan sonra geçe nbir dünyada olduğumuz düşünülürse, doğal olarak az bulunuyor olacak. Ayrıca karakterimizin hayatta kalabilmesi için yemek ve suya ihtiyacı olduğundan, aynı zamanda değerli bir takas objesi olduğundan bu birikimimizi düzgün değerlendirmemiz gerekecekmiş.

Oyunun atmosferi konusunda da, gece / gündüz döngüsü var doğal olarak. Bütün o Snowdrop videolarında gördüğümüz şey oyunu etkileyen faktörlerden. Mevsimler konusunda ise bir kesinlik yok. Mevsim değişiminden bahsediliyor ama gerçekten yaz / kış gibi keskin farklar olup olmayacağı söylenmiyor.

Sürekli videolarda farklı binaları, çatıları ya da kapalı alanları görüyoruz. Oyunun genelinde binalara girilip girilemeyeceği sorulduğunda, ellerinden geldiğince bunu sağlamaya çalıştıkları söyleniyor. Aynı şekilde çatıların, etkileyici manzaraların olduğu bir New York karşılayacakmış bizi.

Peki araç kullanabiliyor muyuz? Bu sorunun cevabı biraz dolambaçlı. Rydby, buna cevap olarak “diyelim çökmüş bir medeniyet içindesiniz ve yakıtınız var. Bu kaynakları temiz su ya da yemek bulmak için, veya jeneratörle elektrik üretmek için mi kullanmayı tercih edersiniz yoksa etrafta gezmek için mi? Benim kararım çok net” diyor.

Ama en azından Karlson bir ekleme yapıyor ve “şu anda haritada gezinmenin en düzgün yollarını araştırıyoruz, amacımız en iyi deneyimi sunmak” gibi bir açıklama yapıyor. Yani neymiş? Şimdilik araba yokmuş.

Bunların dışında başka sorular da var ama cevaplar gittikçe yuvarlaklaşıyor. Yani daha kararı verilmemiş tasarım ögeleri var oyunda. Oldukça fazla hatta. Ama ilgilenenler için, röportajı aşağıya koyuyorum. Yine de The Division, oldukça heyecan duyulan oyunlardan biri olmaya devam ediyor. O kararlar da tatlıya bağlanacaktır kesin. O kadar iyimserim bu oyuna karşı işte.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum