Bu sene E3'ün en cici bombalarından olan ve geniş ölçekli TPS aksiyon oyunumuz Tom Clancy's The Division'da en çok merak edilen şeylerden bir tanesi de multiplayer sisteminin tam olarak nasıl çalıştığıydı. İşte bu konuda bize ufak birkaç bilgiyi Antonie Emond verdi.
Topluluk sorumlularından olan Emond, oyunda arkadaşlarımızla bir takım oluşturabileceğimizi ve istediğimiz an dahil olup istediğimiz an çıkabileceğimizi belirtti. Bunun yanında belirli alanlara girildiğinde PvP (Player versus Player) imkanının sunulacağını ve böylelikle "heyecanın dorukta oldu, tehlikenin nereden ve nasıl geleceğini bilemeyeceğimiz" bir ortam olacağını sözlerine ekledi.
Yalnız PvP ile ilgili detaylar bu kadarla da sınırlı değil. Bir Division ajanı olarak PvP'de yaptıklarımız şehrin gidişatını da etkileyecekmiş. Böylece attığımız her kurşundan (höh, o kadar da değildir herhalde) sorumlu olacağız. Karşılaştığımız oyunculara nasıl davranacağımız, dostumuz ya da düşmanımız olarak görüşümüz çevremizi şekillendirecekmiş.
Bu noktaya kadar okuduklarınız, size çok inanılmaz ve yenilikçi gelmeyebilir. PC oyuncuları, bu sisteme "instancing" diyor ve uzun zamandır kullanılan bir yapı. Ama konsollar için yeni bir şey. Bu kadar farklı lanse edilmesinin bir sebebi de bu aslında.
Bunun yanında bu kadar insanla görüşürken aynı olmak olmaz. RYO özellilerini sonuna kadar kullandıklarına dikkat çeken Emond, kişiselleştirme seçeneklerinde binlerce silah, yetenek kombinasyonu ve ekipmandan bahsediyor.
Özellikle Division ajanlığı, geçmiş hikaye gibi detayları Temmuz sayımızda bulabileceğiniz Tom Clancy's The Division, PS4 ve Xbox One için geliştirilmekte. Çıkış tarihi için ise, ne yazık ki elimizde bir bilgi yok.