The Order: 1886‘nın Teknolojileri İle Yeni Nesile Bir Bakış

Teknolojinin perde arkasına kısa bir yolculuk.

Sony’nin PlayStation 4 için tanıttığı ve yapımcılığını Ready at Dawn’ın üslendiği aksiyon oyunu The Order: 1886 ekibi, bize oyunun grafikleri hakkında yeni bilgiler sundular.

Anaheim, California’da yapılan interktif teknolojiler ve bilgisayar grafikleri konferansı Siggraph 2013’te sunum yapan David Neubelt ve Matt Pettineo, aşağıda göreceğiniz videoyu gösterdiler.

Bu sıkıcı haberi renklendirmeyi ne kadar istesem de, ne güzel bir espri bulabiliyor ne de görüntülerden bir şey çıkartabiliyorum. O nedenle böyle gideceğiz, dayanın Oyungezerler!

Videoda görebileceğiniz üzere, yeni nesilin teknolojisi gerçek objelerin bire bir dijital ortama aktarışlarını ve bunların simülasyonunu mümkün kılıyor. Oyunun tanıtım videosunda, özellikle kumaşların ne kadar gerçekçi ve etkileyici göründüğünü hatırlıyorsunuzdur, unuttuysanız da hemen aşağıda tekrar seyredebilirsiniz:

Burada düşülecek birkaç not var tabi. Kenara not düşülmüş Maya Viewport ibaresi, Autodesk’in animasyon ve modelleme programı Maya’nın çalışma alanı olduğunu belirtiyor. Yani süslü herhangi bir render motorunun elinden geçmeksizin, temel haliyle sunuluyor bize. Bilgisayarda mümkün olan bu aşamayı, bir de PlayStation 4’te yapılabilir olarak düşündüğünüzde, işler daha da ciddileşiyor.

Bunun dışında sunulan bazı görsellere aşağıdan ulaşabilirsiniz, ayrıca eğer konuya dair merakınız varsa teknik detayları da buradan ve buradan görebilrsiniz.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum