Film tadında oyun keyfi yapmaya az kaldı sanki?
Devamını oku
Respawn Entertainment'ın yeni oyunu en sonunda perdenin arkasından çıktı. Özünde multiplayer bir oyun olan Titanfall, tek kişilik oynanışa ait bazı sinematik öğeleri kullanarak oyuna hikayeyi de yedirmeye çalışacak.
Yapımcı ekipten Steven Fukuda'nın Polygon'a verdiği röportajda, sinematiklerin tke kişilik bir oyundan beklendiğini, ancak bir multiplayer oyunda ilk kez hikayeyi ilerletmek için kullanıldığını söyledi. Şöyle ki, E3'te gösterilen demoda oyunun haritasına inmeden önce helikopterde brifing verilirken diğer pilotlarla tanıştırılıyoruz. Böylece savaş alanında uzak koşuşturan yabancılar olmaktan çıkıyorlar.
Savaş başladıktan sonra da 60 saniye süren uzun bir sürede üretilen Titan'ımızı alıp, belli noktaları ele geçirmeye çalışıyoruz. O noktayı ele geçirdiğimizde, dikkatimiz gökteki indirme gemilerine çekiliyor ve yine bir video eşliğinde kısıtlı bir sürede bu gemilere ulaşmamız isteniyor. Hem düşmanlarla çatışmak, hem de gemiye ulaşmak zorunda olduğumuz bu kaçış süreci, Left 4 Dead'in bölüm sonu dövüşleri kadar heyecanlı olacağa benziyor.
Titanfall, 2014 baharında PC, Xbox 360 ve Xbox One'a geliyor.