Assassin’s Creed: Unity’de Kişiselleştirmenin Oyundaki Etkisine Bakıyoruz

Arno, sıradan ekipmanlara kalmamış.

Assassin’s Creed: Unity, oyun serisinde birçok noktada farklılık yaratma peşinde.

Sadece geçmiş dönemler için değil, günümüz oynanışındaki senaryoda bile bir müdahalesi, bir geliştirmesi olacak. Ama bu bilgileri sır gibi saklıyorlar, o nedenle biz de sadece Arno’nun maceralarında nelerin değiştiğine göz atabiliyoruz.

Bir kere Arno’yu birçok farklı hale sokabiliyoruz, hem görsel hem de beceriler olarak. İster yakın dövüşte uzman, istersek gizliliğe hakim, istersek de parkur koşusunda harikalar yaratan bir karakter yaratabiliyoruz. Sınırları net sınıflar yok, onun yerine karakterlerin özellikleri var.

Aynı şey ekipmanlar için de geçerli. Eğer daha kolay gizlenmek istiyorsak daha sade bir başlık seçmeliyiz. Daha dayanıklı olmak istiyorsak kalın biz zırh giymeliyiz, ama bunun karşılığında çeviklikten kaybedeceğiz.

Üstelik Co-Op görevlerinde de bu yarattığımız farklı karakter kimlikleri olacak, böylelikle dört karakter birbirilerinin açıklarını kapayarak doğru bir takım oluşturabilecekler.

Assassin’s Creed: Unity 13 Kasım’da PS4, Xbox One ve PC için çıkacak.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum