Destiny’den Dengeleme Çırpınışları

Kimisi iyi, kimisi kötü.

Destiny’nin oyunda özellikle 20. seviyeden sonra derdiniz büyük oluyor.

Oyunun ilk seviye sınırına ulaştıktan sonra derdiniz sadece ekipman oluyor çünkü. Light veren eşyalar toplamak da tam bir çile. Bu sebeple oyuncular farklı çözüm yolları arıyor, farklı yollar deniyorlardı. Cosmodrome haritasındaki bir mağaranın önü de yine bu çözümlerden biriydi. Ama Destiny’nin yeni gelen yaması bu mağaraya ot tıkıyor resmen.

Oyuncuların bir şeridin arkasında durup aynı karanlık noktaya ateş etmesinin planladıkları şey olmadığını belirten yapımcılar, oyuncuların elinden bu şansı aldılar. Hayır, burada bir şeyi anlamak lazım aslında: Madem ki Bungie’nin hayal ettiği çaba oyuncuların çoğuna gereksiz geliyor, o zaman sistemde bir arıza var demektir.

Ki zaten yamanın içeriğinde buna dair şeyler de var. Bungie, Strike’ların gereğinden fazla zor olduğunun, Cryptarch’ın güzel engram’lardan çok berbat eşyalar verdiğinin, rastgele insanlarla girdiğimiz aktivitelerde iletişim olmadığından doğru düzgün kazanç sağlanamadığının farkında. Bu sorunları dile getiren, ilerleyen haftalarda birçoğuna hızlıca çözümler getirme sözü veren firma diğer taraftan da silah kategorilerinde de sıkı değişimlere gitmeyi planlıyor.

Auto Rifle ailesinin mesafesi hakkında kısıtlamalar yapılacakken Scout Rifle ailesinin vuruşu daha doyurucu hale getirilecekmiş. Son olarak Shotgun’lar da amaçlanan mesafenin dışında haksız başarı sağlıyormuş.

Bakalım Bungie insanları oyunda tutmak için bu geliştirmeleri ne kadar hızlı yapacak?

YORUMLAR
Parolamı Unuttum