‘’SnowDrop Daha Büyük Değil, Daha Güzel Dünyalar Yaratmak İçin’’

Ubisoft Massive, oyun motorunu anlatıyor.

GDC’de oyun motorlarına dair güzel haberler geliyor. Bağımsız yapımcılar için hem Unreal Engine 4, hem de CryEngine’in hesaplı programlarının çıkması bir tarafa, Watch_Dogs ile ağzı yanan Ubisoft da diğer bombası Tom Clancy’s The Division’da telafi peşinde.

İlk önce GDC’de The Division’un arkasındaki oyun motoru SnowDrop’u tanıtan bir video yayınladılar, şimdi de oyun motoruna dair açıklamalar Ubisoft’un blog sayfasından geldi.

Klavyeyi eline alan kişi Rodrigo Cortes, Massive’deki marka sanat yönetmeni. Öncelikle uyarıyor izleyicileri, “Videodaki ağaçlar, taret ya da dev böcekler The Division’un parçası değil.” Yani hemen oyunda onları göreceğimiz için heyecanlanmamamız gerekiyor.

“SnowDrop, geniş yelpazede evrenler yaratabilme kapasitesinde. Üstelik yordamsal olarak (procedural) ve görülmemiş bir detay seviyesinde.”

SnowDrop’un tümüyle Ubisoft Massive’de yapıldığını ve “daha büyük değil, daha güzel” talebini karşılamak için yaratıldığını belirtiyor Cortes. AAA oyunların geliştirme süreçlerinin her anlamda büyüdüğünün farkındalar, bu nedenle sadece güç kullanan değil aynı zamanda geliştiriciyle uyumlu çalışıp yaratıcılığı körükleyebilen bir motor peşindelermiş.

Kabul etmek lazım, SnowDrop güzel görünüyor ve güzel işler yapabilir. Ama önemli olan, motoru kullanan geliştiricilerin bu konuda neler yapmaya niyetli oldukları. The Division, umuyoruz ki güzel bir referans olur gelecek için.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum