Imperial March'ı verin damardan
Devamını okuPlayStation Experience’ta yayınlanan 15 dakikalık oynanış videosuyla ağızlarımızı açık bırakan Uncharted 4: A Thief’s End için yeni açıklamalar yapıldı.
Oyunun başındaki isimler olan Bruce Straley ve Neil Druckmann Game Informer’a verdikleri röportajda bazı önemli bilgiler verdi. Oyun endüstrisinde nelerin popüler olduğunu umursamadığını söyleyen Bruce Straley tek amacının kendisinin oynamak isteyeceği bir oyun yapmak olduğunu belirtti. Bu sebeple yeni oyunda çizgiselliğin biraz dışına çıkılmış.
Nathan Drake bir maceracı olduğu için hikaye gereği bazı zamanlar kaybolacak. Bu noktada Naughty Dog oyuncuyu araştırmaya itmek için alanları daha çok büyütmüş. Straley bu noktada oyuncuların Nate’in doğaya karşı söylediği övgü dolu sözcükleri ekran karşısındaki oyuncuların da söylemesini amaçlıyor.
Neil Druckmann ise bazı konularda ipin ucunu fazla kaçırdıklarını belirtti. Yapım sürecinde bazı alanları fazla büyük yaptıklar için rahatsız edici bir tempo düşüşü yaşanmış ve bu sebeple bazı ayarlar yapılmış.
Druckmann bu açıklamaların yanlış anlaşılmaması gerektiğini, çizgisel oynanışa karşı olmadıklarını ve bazı noktalarda diğer anlara göre daha çok çizgisel sahneyle karşılaşacağımızı söyledi. Fakat büyük bir çoğunluksa PlayStation Experience demosunda gördüğümüzden daha da büyük alanlar sunacak.
Uncharted 4: A Thief’s End’in kendine belirlediği bu yol hakkında sizin düşünceleriniz neler?
















