Until Dawn Sürekli Öd Patlatmayacak

Sevinsek mi, üzülsek mi bilemedik

Korku oyunu severlerin takip ettiği Until Dawn için yeni açıklamalar yapıldı.

Heavy Rain tarzı bir oynanışı ve seçim sistemini b sınıfı bir hikaye ile birleştirip üstüne korku teması yerleştiren Until Dawn’ın yeni detayları belli oldu. Geliştirici ekip Supermassive Games’ten Jez Harris korku yöntemleri hakkında konuştu.

“Oyunun sürekli öd patlatmak üzerine kurulu olmayacağını çok önceden belirlemiştik. Korkuyu etkili kılmak için bazı zamanlar ima yöntemini, bazı zamanlarsa belirsizliği kullanmalısınız. Aksi takdirde oyuncular formülü ezberlemeye başlar.”

“Until Dawn’ın büyük bir bölümünde bir adım sonra ne olacağını bilememenin sessiz dehşeti hakim olacak. Her an öd patlatacak bir şey çıkacağını düşünürken sonraki beş dakika boyunca hiçbir şey olmayabilir. Ta ki beklemediğiniz o ana kadar. Bu şekilde çok daha etkili oluyor.”

Harris açıklamasının devamında oyuna bir korku filmi edasıyla yaklaştıklarını belirtti. Oyunculara tavsiye veren Harris, Until Dawn’ı birlikte film izlemek gibi arkadaşlarımızla oynamamızı söyledi. Hatta kendisi bile tek başına oyunu oynayamayacağını iddia ediyor.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum