Mass Effect: Andromeda'da 1200'den Fazla Konuşan Karakter Var

1200'ünü de bulana ödül var

Mass Effect: Andromeda’nın kreatif direktörü Mac Walters’ın açıklamasından öğrendiğimiz kadarıyla oyun karakter sayısı bakımından oldukça kalabalık olacak.

Mass Effect 3’te bizimle konuşan farklı karakter sayısı 670 civarındaymış, Andromeda ise bu sayıyı neredeyse ikiye katlıyor ve birbirinden farklı 1200’ün üzerinde karakter ile konuşabilmemizi sağlıyor. Walters “diyalog seçeneklerine baktığınızda Mass Effect 2 ve 3’ü toplamı kadar diyalog sizi bekliyor” diyerek de oyunu daha da övmeyi ihmal etmemiş.

Walters karakter sayısının zenginliğinin sadece ortamı kalabalık göstermekle kalmayacağını üzerine basarak söylüyor. “Yalnızca karakter sayısı değil, o karakterlerle konuşabileceğiniz ve yapabileceğiniz şeyler de daha fazla” diyen Walters bu 1200 karakterin içinde alışveriş yaptığımız dükkanlar gibi minik rollere sahip karakterlerin dahil olup olmadığı sorulduğunda buna “bu sayıya öyle önemsiz karakterleri katmadık” şeklinde iç açıcı bir cevap vermiş.

Mass Effect Andromeda

Oyunda toplayacağımız “Andromeda Viability” puanlarıyla kolonistleri uyandırabilecekmişiz. Ayrıca gezegenlerin Viability puanı belli bir seviyeye ulaştığında buralara ileri karakollar kurabilecek ve böylece daha fazla karakterle karşılaşmamızı sağlayacak yeni bölgeler açabilecekmişiz.

Oyundan ardı ardına yayınlanan videolar bir yandan heyecanı arttırırken, bir yandan da olumsuz tepkiler almaya başlamıştı aslında. Grafikler pürüzsüzlüğünden tutun, yan karakterlerin ruhsuz görünmesine kadar çeşitli eleştirilerin ardından yapımcılar artık oyunun rol yapma öğelerini ön plana çıkaran açıklamalar ve videolar yayınlamaya özen göstermeye başladılar. Öğrendiklerimiz kulağa gayet çekici geliyor ama gerçekte etkilerinin nasıl olacağını görmemize şunun şurasında birkaç gün kaldı. Asıl yorumları o zaman yaparız.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum