Geçtiğimiz günlerde Rise of the Tomb Raider'ın Game Informer Mart sayısına konuk olacağı duyurulmuştu.
Son olarak oyundan konsept artwork'leri ile birlikte yönetmen Brian Horton'un bu çalışmalar hakkındaki yorumlarını yayımladı Game Informer.
Brian Horton'un yorumları şöyle:
"Konsept art çalışmalarımız farklı sonuçlara hizmet ediyor. Bir kere kompozisyon hissi yaratmaları gerek. Baktığınız zaman 'Nereye gitmem gerektiğini biliyorum. Orası gerçekten ilginç ve gitmek için sabırsızlanıyorum." hissiyatı uyandırmalı. Bu ilgiyi yaratmak için ışık, renk paleti gibi sıcak/soğuk hissi veren şeyleri kullanırsınız.
Oyunlarımıza yerleştirdiğimiz rahatsız edici bir güzellik var. Her zaman bir şeylerin karanlıkta kaldığına dair bir his. Geride ne olduğunu bilmiyorsunuz ama oraya dek boylu boyunca bir atmosfer uzanmakta. Bu bir yandan merak uyandırıcı ama biz biraz gizem ve hatta korku da katmak istiyoruz. Bilinmeyene duyulan korku.
Her zaman söylerim ki çevre, oyundaki en önemli ikinci karakterdir. Bu karakter Lara'nın aşması gereken bir engel. Zorlu hava şartları ve yolculuğun tehlikesi konsept çalışmalarına da yansıdı. Tomb Raider oyunu için iyi bir konsept şu anlamlara geliyor: İlginç bir kompozisyon, ruh ve atmosfer, gizem ve merak hissi. Orada bir şey var ve oraya gitmem gerek. Bunu nasıl yapacağım?"
Bunlar da konsept artwork'leri. Büyük hâlleri için resimlerin üzerine tıklayın.
Yeni macerası için kendini Sibirya'da bulan Lara Croft'u Xbox One ve Xbox 360 için kış aylarında bekliyoruz.





















