Starfield Nvidia'nın DLSS teknolojisini desteklememesiyle dikkat çekmişti. Oyunun resmi PC partneri AMD olduğu için oyun da AMD'nin FSR teknolojisini destekler halde çıkmıştı. Oyun bu sayede AMD kartlarda çok iyi performans gösterirken NVIDIA sahibi çoğu oyuncu performanstan şikayetçi oldu bildiğiniz gibi, belki siz de onlardan birisinizdir.
Oyunun DLSS desteklememesi mod yapımcılarının ekmeğine yağ sürdü diyebiliriz, çünkü PureDark'ın geliştirip de parayla sattığı DLSS modu kısa süre içinde kendisine onbinlerce dolar kazandırdı. Sonrasında modun kırılmış versiyonları paylaşılmaya başlandı vs. Anlayacağınız DLSS desteği oldukça sıcak bir konu.
Bethesda dün yayınladığı "Starfield için gelecek planları" yazısında gelecek güncellemelerle oyuna eklenecek özellikleri şöyle sıraladı:
- Parlaklık ve Kontrast kontrolleri
- HDR Kalibrasyon menüsü
- FOV ayarı
- NVIDIA DLSS desteği (PC)
- 32:9 Ultrageniş Monitör Desteği (PC)
- Yiyecekler için yeme düğmesi
Bu teknik özelliklerin yanına eklenen "yeme düğmesi" maddesi basit bir şeymiş gibi gelebilir ama öyle değil :) Oyunda yemek istediğiniz bir yiyecek bulduğunuzda önce alarak envanterinize ekliyor, sonra envanteri açıyor, yiyeceği buluyor ve tıklayarak yiyorsunuz. Halbuki context menüsüne Eat düğmesi eklenince bunu otomatik olarak yapabileceğiz, zamandan tasarruf.
Bethesda, Starfield için geri bildirimlere önem verdiklerini ve oyunu en iyi hale getirmek için çalışmaya devam edeceklerini göstermiş oldu bu açıklamayla.